Τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Κορίνθου κ. Παύλο επισκέφθηκε σήμερα Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026, στο Επισκοπείο της Ιεράς Μητροπόλεως, ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κ. Μαργαρίτης Σχοινάς.
Κατά τη διάρκεια της εγκάρδιας συνάντησης αντηλλάγησαν απόψεις για ζητήματα που αφορούν την τοπική κοινωνία, τον πρωτογενή τομέα και τις προοπτικές ανάπτυξης της Κορινθίας, ενώ ιδιαίτερη αναφορά έγινε στη διαχρονική συμβολή της Εκκλησίας στη στήριξη των ανθρώπων της υπαίθρου και των οικογενειών τους.
Ο Σεβασμιώτατος καλωσόρισε τον κ. Υπουργό, του ευχήθηκε κάθε επιτυχία στα υψηλά του καθήκοντα και εξέφρασε τη βεβαιότητα ότι η αγαστή συνεργασία Εκκλησίας και Πολιτείας θα συνεχίσει να αποβαίνει προς όφελος του τόπου και των πολιτών.
Η συνάντηση ολοκληρώθηκε σε εγκάρδιο κλίμα, με την ανταλλαγή αναμνηστικών δώρων και ευχών.
ΕΚ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΥΠΟΥ.


